شعر و عکس عاشقانه

شعر و عکس عاشقانه
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شعر عاشقانه و آدرس 2ghalb-ashegh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینک های ویژه

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام فاطمه جوووووووووووووووووووووونم

خوبی؟یه دنیا تشکر

واقعاممنونم ازت گلم

الان که دارم مینویسم باآهنگی

که برام فرستادی گوش می کنم و مینویسم!

وبلاگ رو خیلی قشنگ کردی مثل همیشه سلیقت تکه واسم

اینقدر جشن تولد رو قشنگ گرفتی که گریه کردم

بهترین هدیه واسمه من خودت هستی عزیزم

هییییییییییییییییییی خـــــــــــــــــــــــــــدا

خیلی دوست داااااااااااااااااااااااااااااااااااااارم فاطمه

خیلی...

ممنونم از کیک خیلی قشنگ و خوشمزه بود

 البته باشما قشنگ وخوشمزه و بهترین جشن تولدم هست

ممنوووووووووووووووووووووووووونم

عجب گروه نوازنده باحالی یا بقول خودم

چخچخیه!دمت گرم

ههههههههههههههههههههههههه

یادت اومد عزیز چه روزهای خوش وخوبی داشتیم

فکر نکنی که از یادت غافلم!

هنوزم قشنگه

الان که داری نوشته های منو میخونی

چقدر من به خودم مینازم...

دم شمارو گرم
خوب کاری کردی که سنمو گفتی شما اختیار دارین گلم

عزیز خونه که رنگ کردم رو الان داری میبینی

 بنظرت چطوریه خوب شده ؟

همنطور که میدونی عزیزبخداتادیر وقت کار میکردم

تا زود تموم بشه بلاخره تمومش کردم به لطف خدا

خدانکنه عزیزم 100000000000000000000000000000000000000

ساله بشی من قربونت برم

میدونم شاید داری گریه میکونی

خواهشاگریه نکن قربونت گریه هات

فدای خندهاتم

خیلی دوست دارم

خیلی..

اینم عکس..

هههههههههههههههههههه

یکم خنده داره

خب به هر حال عزیزم باید نشون میدادم

زشته مگه نه؟

اگه فاطمه جوووووووووووووونم هم

بود رو صورتشم نقاشی میکشیدم

اون عکس یه موش ...

هههههههههههههههههههههه

دوست داری فاطمه موش رو؟

بعد شما رو صورته من چی میکشیدی!؟

فاطمه بهترین هدیه و بهترین جشن تولد رو شما

 به من دادین خیییییییییییییییییییییلی

ممنووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم

گلم

قربونه انگشتات برم که اینقدر زحمت کشی

بیا عزیز امشب برام چیپس و پنیر

درست کن

بچه ها خیلی خوشمزه درست میکنه

برام نگه داری عزیزم

باز همشو نخوری

به من هیچ چیزی نرسه نگه دار باشه؟

ممنون

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:, ] [ 21:50 ] [ fatemeh&javad ]
.: Weblog Themes By Bia2Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ عاشقانه فاطمه و جواد خوش آمدید
طراح قالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 53865
تعداد مطالب : 106
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



كد ماوس